עו"ד שוקי בלנגה – מתמחה בפיצוי נפגעי תאונות.

על מצבים סיעודיים ועל תביעות סיעוד

חולה סיעוד יוגדר ככזה במידה והוא לא יכול לבצע בכוחות עצמו 3 מתוך ששת הפעולות הבאות: להתרחץ ולהתגלח, לקום ולשכב, לאכול ולשתות, להתלבש ולהתפשט, ללכת או לשלוט על הסוגרים. כחלק מכך, כל מי שרוכש פוליסת ביטוח יהיה זכאי לקבלת פיצויים מחברת הביטוח במקרים בהם הוא יגיע למצב שכזה.
במידה ואותו מבוטח אכן מוגדר על פי חוק כחולה סיעודי, הוא אמור לקבל מחברת הביטוח קצבה חודשית וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה אשר נקבעו במעמד רכישת הפוליסה.
הבעייתיות בכל הנושא הזה, היא שלא תמיד חברות הביטוח ממהרות לשלם למבוטחים את הכספים המגיעים להם, כך שהליך תביעות סיעוד יכול במקרים רבים להימשך ולהתארך ולגרום עוול גדול הן למבוטח והן לבני המשפחה שלו.

אנשים רבים רוכשים עוד בעודם צעירים ובריאים פוליסות ביטוח סיעוד ומשקיעים בכך סכומי כסף לא קטנים – שהולכים ומצטברים עם השנים.
המודעות לעובדה שתוחלת החיים רק הולכת ועולה וכחלק מכך, כולנו חשופים לכל אותן המחלות המהוות את נחלת הזקנה – גורמת לאנשים לעשות צעד, בכדי להבטיח לעצמם שגם במקרים שכאלו הם יוכלו ליהנות מפיצוי כספי אשר יאפשר להם להעלות את רמת החיים שלהם ולהקל על בני משפחתם.
העניין הוא, שכאשר מגיע היום בו אותם אנשים מוצאים את עצמם מוגדרים במצבים סיעודיים וזכאים לקבלת אותם הכספים, הם יכולים למצוא את עצמם בהליך תביעת ביטוח ארוך ומיגע שסיומו לא תמיד נראה באופק.

מכיוון שאדם במצב סיעודי לא ממש יכול להתנהל מול הבירוקרטיות ומול חברות הביטוח בכוחות עצמו העול נופל בדרך כלל על הקרובים ועל בני המשפחה, אשר מוצאים את עצמם נאבקים בקשיים רבים בדרך לכספים.
הפתרון הטוב ביותר עבור אותם אנשים, טמון בפנייה לקבלת שירותי עורך דין מקצועי המתמחה בתחום של תביעות סיעוד. עו"ד כזה, יוכל ללוות אותם לאורך כל הדרך וברשותו יהיו הכלים והידע כיצד להתמודד עם כל הקשיים של חברות הביטוח השונות וזאת עד לקבלת הפיצויים המגיעים.

אם אתם תרים אחר עו"ד תביעות סיעוד – אתם מוזמנים ליצור קשר עם עורך דין שוקי בלנגה.